Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Har noen en utedress å anbefale meg til en gutt på 7 mnd? Vil gjerne ha en som holder utover vinteren. Han er veldig aktiv. Krabber, og ligger både på magen og ryggen - så den må tåle litt...
#gurimalla# Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hei!! Jeg har hørt mye skryt om Reima sin. Den er vann og vindtett, veldig bevegelig, noe som er supert for våre søte små. Den er ikke så veldig tykk, men med ull-undertøy og ull under er den visst helt super. Den er ikke så veldig egnet hvis det er 10-15 minus ute, men da har vi kanskje ikke babyene våre ute uansett??? Vi skal kjøpe den til jenta vår på 8,5 mnd.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 lurer på hvorfor den ikke er egnet i over 10 minus? da jeg jobbet i barnehage hadde alle utenom en reima dress. de er fine i formen, vand og vindtett, man trenger faktisk ikke regntøy på vinteren om man har reimatec. I rompa er det er "sitteplate" som gjør det tykkere og varmere. Vi pleide å ha på barna body/strømpebukse og noe tynt tynt ull. Poenget er vel at man ikke skal pakke så mye under reimadressen,da den skal puste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå