Gå til innhold

herregud, jeg er sprekkferdig og superkåt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde deilig sex med den nydelig deilige mannen min i boblebadet i går kveld..... Var som å ha sex med han for første gang.... jeg er i uke 39 og skal få når som helst....

Han startet med å vaske håret mitt og massere nakken min og kysse og slikke hele meg..... Det var sååååå nyyyyydelig at jeg fikk nesten orgasme bare av den behandlingen, men så tok han meg bakfra hard og deilig... Puttet en finger inn i rompa mi også og da nådde jeg maks hyyyyyyylte av velbehag og kjente en stoooor pikk og en deilig finger sammen med masse vann som skummet rundt oss.... den våte fitta mi slikket han nå bare for å småbite litt på klitten min...herregud jeg var i en annen verden og kunne gjort hva som helst for han.

Så kom den deilige pikken hans inn i munnen min, og jeg sugde slikket og klønte litt på pungen hans til han også bare brølte og stønnet....åhhhh plutselig fullførte han dette inn i meg, med fraftige jag bakfra.... fy faaaan... vi kom sammen i en vanvittig deilig orgasme....

Ble stående å skjelve, mens han tørket meg omhyggelig og smørte inn meg med olje etter badet.....

og nå sitter jeg her da med klissvåt fitte.... som bare dirres opp mens jeg tenker på det.... Skal putte en finger inn å bare kose deilig med meg selv etterpå nå....mmmmmmmmmm.. deilig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker deilig! Håper jeg også har det slik i uke 39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...