Gå til innhold

En ny natt... med mormor som test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt mulig far er blitt mer "tilstede" nå, men han var alltid veldig fraværende tidligere. Satt ved pc el.l og gjorde sine ting... men han har andre barn som våre barn kan leke med så det er selvfølgelig annerledes å være hos han. Min mor tok min plass i natt, og da gikk det fint. Eldste jenta våknet en gang med våt bleie. Det var det eneste. Det er bare jeg som får det. Til siste som skrev: Jeg har mange grenser og har hele tiden hatt det som et mål og ikke la ting skli ut. Spesielt fordi jeg er alene med de. Det er sikkert ting jeg gjør feil, men jeg ser ikke helt selv hva jeg skal endre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er vi perfekte, men jeg tror at vi er for redde for å prøve nye ting i tillegg.

Vi har hatt noen problemer med ungene, og vi prøver en ting. Så hjelper ikke det, og vi kvier oss for å prøve ut andre ting. Særlig jeg kanskje, for jeg vet at disse tingene jeg prøver har virket før - på andre barn.

Kanskje du skal prøve andre taktikker?

Kanskje har de ikke den samme respekten for deg? Jeg vet ikke, jeg bare spør... vil gjerne hjelpe, vet du.

Prøv å eksemplifiser, så kanskje jeg kan hjelpe.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...