Gå til innhold

BRYSTSMERTER?? HJEEEELP......


4blir5 ¤KS 02.07.09¤

Anbefalte innlegg

Er det noen som har i tiden med medisiner fått vondt i brystene??

Takknemlig for alle svar..

De tror jeg enten har fått betennelse i kjertler eller væskeopphopning, har så sinnsykt vondt!!!!

Noen som har opplevd liknende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har brystbetennelse nå, som er på vei over, ennå jeg bare er i uke 5.

For 5 dager siden begynte det ene brystet å bli rødt og ømt nær brystvorten. Jeg kunne kjenne en kul på str med en drue, som i løpet av to dager ble stor som en mandarin. Jeg hadde veldig sterke smerter, men ikke feber.

Ingen hadde hørt om slik brystbetennelse utenom ved amming. Jeg fikk mange råd om varme omslag med grønnsåpe, varm dusj, smøre på honning etc. Men ingenting hjalp.

Jeg valgte derfor å ikke gjøre noe, heller ikke ha på meg bh. Og det har gått sakte men sikkert tilbake.

 

Selvom vi er gravide må vi kjenne etter kuler i brystene.Det vanligste er at det er hovne kjertler. Men jeg har hørt om unge kvinner som har fått brystkreft under svangerskapet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for svar!! I går kveld så jeg en liten kul akkurat som ein sinnsyk vond kvise rett ved brystvorten, skal love kom eg borti den så reiv det i heile brystet...

Jeg har heller ingen feber, er ikke særlig rød, men det er så vanvittig ømt, og varmt, og bare det eine. Utenom smertene og den "kvisen" så har eg ikkje kjent noen kuler. Hvor lenge etter smertene begynte kjente du kul??

Eg har hatt dette siden helgen, og i går etter den kvisen kom verket det ennå mer. I dag det samme, men bedre når jeg holder meg i ro.

 

Skal til hgsd på fredag, men de sa de hadde aldri hørt om noe sånt under et forsøk.

Første gang for alt tenke eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hos meg begynte hevelse og smerter samtidig.Det ble bedre etter ett par dager.

Hvis du får noe ut av kvisen er det bra, prøv å få ut det du kan.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...