Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Guttungen bare hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyler når han skal sove på dagen. Dette har han gjort lenge, men i går og i dag er det ille.. I går sov han tilsammen en time (pleier å sove minst fire timer pr dag) Og nå har han hylt og hylt i 50 min. (Jeg har vært inne hos ham ganske så mange ganger, og gått og bært osv...) Han er så trøtt at han ikke klarer å holde øynene oppe, men hyle, det orker han. Jeg er så utrolig sliten, og blir så lei meg.... På kvelden legger han seg uten å grynte en gang... fatter ikke hvorfor det skal være så j...la vanskelig å sove på dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir sprø jeg!
fru <3 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg kan bare anbefale bæreplagg på det varmeste, vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten ringslynga og bæresjalet vårt. Lillegutt hadde problemer med magen de første månedene og jeg vet ikke hvor mange km jeg har båret han rundt om i og utenfor huset. Er han overtrøtt nå så hjelper det å bare han litt så sovner han nesten med en gang. Selv om det er "best" at han sovner i "daybedden" eller i senga si på dagen, så "funker" dette for oss når ikke annet funker.. Du nevnte ikke slderen på barnet ditt, vårt lillegull er 18 uker. Lykke til!! Jeg har flere barn og ikke alle har hatt like godt sovehjerte så jeg vet at mangel på søvn og mye gråting er helt pyton, og setter i gang tanker og følelser som en føler en mor ikke skulle ha hatt for barnet sitt!! Har du noen som kan avlaste deg litt eller??
*Minnie Mus* Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 han er nok overtrøtt. Prøv å sette på litt musikk kanskje? Sønnen min er omtrent avhengig av musikk på dagen for å få sovnet. Smokk og koseklut oppi ansiktet er også et must. Blir det for ille, prøv å trille en tur (funker ikke på sønnen min, men på mange andre.), el sett han i bilsetet og kjør en tur... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Han er 7 mnd. Han er nok ikke overtrøtt, vi stod opp sju, han fikk mat, og så ble han trøtt, og ble lagt igjen... Jeg endte nå opp med å ta ham opp, igjen, og satte meg i stua med ham, til han sovnet. Jeg liker egentlig ikke å gjøre det, for har ikke lyst til at det skal bli en vane... Har dessverre ingen som kan avlaste i umiddelbar nærhet, og mannen jobber dag og kveld for tiden, så jeg føler meg litt som alenemor, bare med en voksen mann å irritere meg over i tilleg.... HI Takker forøvrig for svar...
*Minnie Mus* Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 har samme prob selv jeg, både med mann og unge... huff vi får trøste oss med at dette kun er en periode i livet, som ikke varer så lenge...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Vi får nok det... godt å vite at man ikke er alene om det i alle fall... selv om det jo ikke er bra at flere har det sånn... :-/ HI
*Minnie Mus* Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 sant nok. Jeg kjenner at jeg er en smule deprimert til tider, og ønsker mange ganger at livet kunne være sånn som det var før, med bare en unge. Men jeg vil jo ikke gi fra meg veslegutten for alt i hele verden heller da, er jo kjempe glad i han! Så prøver å tenke for hver dag som går, at jeg er en dag nærmere målet mitt, som er å ha 2 BARN, ikke 1 barn og 1 baby!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå