Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Ønsker dere alle en riktig så god dag, og en spesiell tanke til deg Ronja-65:-) Håper du har fått sovet litt i natt... Nå gjør vi oss klar for avreise til ditt hjemland - på shopping! Har jo en helt ny fryser som skal fylles med alskens snaddermat:-) Klemmer fra Hannah & meg
Ronja65 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Takk i ligemåde:-). Jo da, har sovet... Så lenge det er liv så er det håp. Det jeg har tenkt mest på er mamma stemme. Hun konstaterte faktum på en måte som gjør meg urolig. Det skal bli godt å reise hjem til høstferien. Min eldste datter Ida hadde også snakket lenge med mormor fortalte hun. De hadde fleipet og hatt galgenhumor. Hun sa: du mormor, du maser alltid om alle dine kg. Hvorfor ikke se det som en gratis slankekur. Når puppen er borte så har du jo godt ned, mange kg:-)) Mamma sa at Ida hadde piffat henne opp. Tenk at min 16 årige gullunge, har et godt hjerte inne i sin lille kropp:-). Ha en riktig god tur til sweden. Håper du finner mye god og billig mat. Svinesund er faktisk mange ganger billigere en inne i landet utrolig nokk. Varene er sikkert også ferske i og med stor harryomsetting:-)). Spagetti er billig, så det pleier jeg handle mye av, men det er jo ikke så lett og legge i frysen da!!!!! Kjør forsiktig. kjempestor klem til deg også.
Karomamma Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Ønsker dere to over og alle andre en finfin høstdag i sola, med gode tanker og godt humør! Nå skinner sola i vinduskarmen, og katta maler som aldri før. Hun ligger langflat og kjenner varmen og er ei katte med godt humør! Heisann og duddeliattendei - for sola og deg og meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå