Gå til innhold

skal begynne i babysvømming til uken, har helt angst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for og miste babyen, tenker at han blir jo sinnsykt glatt da han blir våt. Tenker hele tiden at han kommer til og skli ut av armene mine og falle i gulvet. Snart kommer jeg til og ringe og si at jeg ikke kommer! Blir helt svett her bare av og tenke på det. Her hjemme er det pappaen som dusjer og bader.. HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, blir ikke sinnsykt glatt. Er du redd for det så ikke bruk såpe, vask han heller godt når dere kommer hjem fra svømmingen.

I bassenget bruker vi ullbody og så har babysvømminga våtdrakter til alle babyene fordi det er litt trekkfullt der.. ellers går det greit uten ullet også..

Skrevet

hvis du er så redd for å miste gutten din i gulvet da hadde jeg blitt hjemme hvis du tenker sååå mye på det..!!!

tenk hvis alle skulle tenkt som deg da hadde det jo ikke vært noen babyer på svømminga da????

hvor gammel er gutten din???

Skrevet

det er ikke noe problem altså!man skal ikke bruke noe såpe eller noe på babyen... fikk beskjed at man skulle bare dusje babyen i vann etter de hadde badet i bassenget også...

når babyen bare har vann på seg så er den ikke glatt... hvis du er veldig redd, hold en arm mellom beina på babyen.. og en rundtbabyen.... jeg har badet med babyen flere ganger og er ikke noe problem det altså...

Skrevet

Ikke noe problem. De blir ikke glatte

Skrevet

Du må ikke ha angst!! Det er jo så gøy!! :) Der hvor jeg går fikk vi badebukse til babyen første gangen, bruker ikke noe annet på de, kun den. Men det er terapibasseng så det er litt varmere i vannet og også i luften enn på offentlige basseng. Det var heller ikke nødvendig å dusje babyen de 3 første gangen. De blir ikke glatte i vannet, det går helt fint. Og de storkoser seg! Bare husk at DU smiler masse til babyen selv om du er engstelig inni deg - da blir han trygg og synes det er gøy.

Forøvrig kan det være greit om pappaen er med hvis mulig, da kan han ta babyen i herregarderoben etterpå og stelle han mens du får dusjet deg.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...