små Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Lurte bare på hvordan det går med nora jeg? Og ikek minst hvordan det går med deg? Hvordan er det å være mamma? Klem
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Henger meg på denne jeg Tenker mye på dere.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Hei! Så hyggelig at dere spør!! Bittelile Nora er to uker gammel i dag, og foreløpig går alt den rette veien :-D Hun har blitt litt lengre og lagt på seg litt og det er jo positivt, men det går sakte... Med meg går det relativt bra Vi får mye hjelp og samtaler her på sykehuset. Men jeg savner å kunne holde lille jenta mi, nusse på henne og stelle henne :-( Det er vondt å se henne ligge der med masse rare slanger på seg. Jeg gleder meg masse til å bli mamma på "ordentlig", savner å være gravid, skulle ønske at jeg heller kunne være det istedetfor å være på sykehus i en eeeeeevigheeet....det er ganske tøft kan du si. Men hvis alt går som det skal er det mulig at vi kan komme hjem til jul det er min store drøm nå. Jeg var forresten så vidt innom hjemmesiden din nemi_137*tingeling* og du har to skjønne unger!! nydelige!! Er alt bra med dere andre her da? Klemmer fra
små Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Så godt å høre at det går fremover:) Tenker mye på dere:) Krysser fingrene for at dere får kommet hjem til jul:D Og det er jeg sikker på dere får også.. Koselig at du var innom og titta, syns også jeg har to nydelige små hihi. Masse lykek til videre, og kom gjerne innom og fortell hvordan det går, for jeg tenker som sagt mye på dere:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå