Gå til innhold

87-jenta og lille nora..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på hvordan det går med nora jeg? Og ikek minst hvordan det går med deg?

 

Hvordan er det å være mamma? :)

 

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så hyggelig at dere spør!!

 

Bittelile Nora er to uker gammel i dag, og foreløpig går alt den rette veien :-D Hun har blitt litt lengre og lagt på seg litt og det er jo positivt, men det går sakte...

 

Med meg går det relativt bra :) Vi får mye hjelp og samtaler her på sykehuset. Men jeg savner å kunne holde lille jenta mi, nusse på henne og stelle henne :-( Det er vondt å se henne ligge der med masse rare slanger på seg.

Jeg gleder meg masse til å bli mamma på "ordentlig", savner å være gravid, skulle ønske at jeg heller kunne være det istedetfor å være på sykehus i en eeeeeevigheeet....det er ganske tøft kan du si. Men hvis alt går som det skal er det mulig at vi kan komme hjem til jul :) det er min store drøm nå.

 

Jeg var forresten så vidt innom hjemmesiden din nemi_137*tingeling* og du har to skjønne unger!! nydelige!!

 

Er alt bra med dere andre her da?

 

Klemmer fra

Skrevet

Så godt å høre at det går fremover:) Tenker mye på dere:)

 

Krysser fingrene for at dere får kommet hjem til jul:D Og det er jeg sikker på dere får også..:)

 

 

Koselig at du var innom og titta, syns også jeg har to nydelige små;) hihi.

 

 

Masse lykek til videre, og kom gjerne innom og fortell hvordan det går, for jeg tenker som sagt mye på dere:)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...