Gå til innhold

Sopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått sopp i underlivet. Det har klødd skikkelig de siste dagene nå å det er kjemperødt der. Sorry detaljene altså. Kan ikke se noe annent enn at det er rødt da. Smurte meg med canesten å klør ikke nå mer. Men det jeg egentlig lurer på er hvordan har jeg fått sopp?

Er sikker på at det er det det er å ikke en kjønnsykdom(stoler 99,9% på mannen min) men hadde dratt å skjekket meg dersom det ikke hadde gitt seg. Har jeg vært urenslig eller? Har aldri hatt sopp før så er helt uvitende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare, dette kommer akkurat når det passer kroppen din.

Ta kontakt med lege så får du funnet ut om det er mere du trenger enn Canesten.

Skrevet

Sopp kan komme er ikke en kjønnssykdom og handler ikke nødvendigvis om urenslighet. Dersom du har brukt bind eller innlegg, tighte bukser osv, som gjør at det blir tett, trives soppen bedre, og da kan det bli sopp. babyer kan også få det, pga at det blir tett og fuktig rundt bleia.

Skrevet

Sopp i underlivet kan komme av bruk av for sterk såpe, tette/trange bukser, og hvis du spiser mye sukker.

Skrevet

Og når man har gått på antibiotika.

Skrevet

- og gjerne under/etter svangerskap / amming. kjøp en canesten nstikkpille og sett inn og- ikke resept på det. og drikk biola

Skrevet

Oki er 11mnd siden fødsel og 1 mnd siden jeg sluttet å amme.

Har smurt med canesten salve nå idag å det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...