Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Dette funker faktisk: Ta en skål el to med halvparten eddik og halvparten zalo og la stå fremme på benken. Etter et døgn el to så kan dere telle dem nedi skålen....skikkelig ekkelt, men effektivt!
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Takk for tipset... var nemlig inne på rommet til guttungen.. der var det et gammelt bananskall.. full med superekle fluer... det bananskalet skal han få ta hand om selv, eneste måten å få han til å lære??? når han kommer hjem fra fjelltur imorgen!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Eureka!!! Husker nå at jeg gjorde det i fjor! Genialt faktisk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 ...og det var???
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Eddik-tipset... Hadde glemt det!
Karomamma Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Ingen sak er for liten for Nancy Drew
♥Snulder Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jupp... åpne ei vinflaske la den stå fremme i 30 sekunder... alle har krabba oppi... blæh... Jeg har nettopp åpnet en hvitvin... for første gang på 2...skriver to...år! Når jeg nå gikk for å fylle opp glasset bittelitt.. så trillet 4 ekle brune beist ut i glasset mitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå