Gå til innhold

Aleneforeldre i Trondheim som vil treffes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er alenemor til to små på 1 og 3,5 år. Vi er innflyttere til byen og savner kontakt med andre aleneforeldrefamilier. Noen som vil finne på noe sammen, som vi kan dra på besøk til og som vil besøke oss.

 

Vi liker oss godt ute...i skogen, ved vannet...på lekeplassen. Lekeland og pir-badet er andre spennende steder.

 

[email protected]

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor bor dere henn da ?? jeg er alene med 2 barn..

 

en 1 åringen og en 5 åring.. hadde vært sååå artig å bi kjent med nye =))=

Skrevet

Hei!

Vi bor på Tiller...enn dere?

Skrevet

jeg er også alene med en gutt på 1 år. Vi bor på Stubban. Jeg er 24 år. Enn dere?

Skrevet

Jeg er alene med en gutt på 4 år;)

Jeg tror forresten jeg har en mail fra deg HI, som er ubesvart....(fra alenemed barn)

Skal rote meg rundt å få svart på den.

Skrevet

Hei du!!'

Jeg bor ikke i Trondheim,men pleier å være der ofte-..Bor ca 1,5 timer unna med bil..Men vi pleier å besøke tante ,da er vi på pirbadet eller på city syd å shopper.,....

Jeg er alene med 3 barn..

Jente på snart 7år, går andre klasse....

jente på snart 5 år,

og en baby gutt på snart 4mnd,,,

 

Hadde vært kjempe koslig å blitt kjent med dere....

send meg gjerne en mail,.eller kom på msn..

[email protected]

 

Jeg blir foresten 27 neste mnd....

Bor i møre og romsdal....

sjekk gjerne hjemmesiden vår... den er under bygging,,,,,

 

Ha en fin kveld...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...