Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal på harry-shopping med svigermor og mamma imorgen jeg.....har jo fått ny fryser idag og må jo ha litt mat i den:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal på barselgruppe i Tønsberg... Må jo utvide horisonten litt ;-p
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 I Tønsberg? Hm....lurer litt jeg nå, har du funnet nye lekekamerater eller?
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Hvis du orker reise til Asker imorgen tidlig og være her ca kl 09.00... så kan du få nybakte rundstykker:-))... Vi skal nemlig svømme kl 12.00... så vi må få tid til å smelte maten:-))
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Satt her og hadde et håp om at de rundstykkene var til oss, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå