Gå til innhold

Ble det noe Follo-treff imorgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på harry-shopping med svigermor og mamma imorgen jeg.....har jo fått ny fryser idag og må jo ha litt mat i den:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på barselgruppe i Tønsberg... Må jo utvide horisonten litt ;-p

Skrevet

I Tønsberg? Hm....lurer litt jeg nå, har du funnet nye lekekamerater eller?

Skrevet

Hvis du orker reise til Asker imorgen tidlig og være her ca kl 09.00... så kan du få nybakte rundstykker:-))...

Vi skal nemlig svømme kl 12.00... så vi må få tid til å smelte maten:-))

Skrevet

Satt her og hadde et håp om at de rundstykkene var til oss, ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...