Gå til innhold

Hva kaller barna dine deg?

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine pleide å kalle meg Mams1, men de har gått over til å kalle meg Mamsemumsa... Jeg syns det er såååå koselig. Og etterhvert har venninnene til eldste begynt å si det også... Mamsemumsa til Masemarengs sier de... Søtt eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa! Jeg har også blitt kalt for mamsen oppigjennom, men ettersom jentene mine har blitt eldre så kaller de meg nå for mamma. I noen familier så kalles foreldrene ved fornavn av barna, og det synes jeg er litt trist jeg....Mamma og pappa er gode "ord" å bruke og å høre:-)

Skrevet

Så søtt da! Jeg er nok bare mamma jeg. Foreløpig i det minste. Selv hadde jeg også bare en kjedelig mamma. Men bestemoren min kalte jeg mommomammanmin ;-) Gjett om hun forble det til hun ble 93 og jeg 34!

Skrevet

Såååå kos!

Skrevet

Eldste datteren vår bruker navn på fedrene sine ;-) Kaller både bio-pappa og ste-pappa for bare pappa, men slenger på navnet i tillegg slik at vi skal skjønne hvem hun mener. Veldig mye koseligere å høre på enn om hun skulle si ste-pappa (men sikkert ikke politisk korrekt i forhold til de på Mine, dine, våre kan jeg tenke meg ;-))

Skrevet

Hos oss er jeg mamma og ungene sier pappa til sin pappa... Samboern min vill bli kalt far... da det er vanlig i danmark.

Egentlig lit praktisk da vet alle vem vi snakker om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...