temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jentene mine pleide å kalle meg Mams1, men de har gått over til å kalle meg Mamsemumsa... Jeg syns det er såååå koselig. Og etterhvert har venninnene til eldste begynt å si det også... Mamsemumsa til Masemarengs sier de... Søtt eller hva?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jaaa! Jeg har også blitt kalt for mamsen oppigjennom, men ettersom jentene mine har blitt eldre så kaller de meg nå for mamma. I noen familier så kalles foreldrene ved fornavn av barna, og det synes jeg er litt trist jeg....Mamma og pappa er gode "ord" å bruke og å høre:-)
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Så søtt da! Jeg er nok bare mamma jeg. Foreløpig i det minste. Selv hadde jeg også bare en kjedelig mamma. Men bestemoren min kalte jeg mommomammanmin ;-) Gjett om hun forble det til hun ble 93 og jeg 34!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Såååå kos!
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Eldste datteren vår bruker navn på fedrene sine ;-) Kaller både bio-pappa og ste-pappa for bare pappa, men slenger på navnet i tillegg slik at vi skal skjønne hvem hun mener. Veldig mye koseligere å høre på enn om hun skulle si ste-pappa (men sikkert ikke politisk korrekt i forhold til de på Mine, dine, våre kan jeg tenke meg ;-))
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Hos oss er jeg mamma og ungene sier pappa til sin pappa... Samboern min vill bli kalt far... da det er vanlig i danmark. Egentlig lit praktisk da vet alle vem vi snakker om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå