Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Svigermor er på besøk. Hun er 72 og full av futt og energi og bestemte seg allerede på lørdag for at hun skulle få vasket alt skittentøyet vårt (og det er meeeengder altså) og få brettet alt det rene som ligger på sofaen i tv-stua. Hun satte igang........og ennå er det ikke tomt!!!!!!!!!!! Vurderer seriøst å starte produksjon av engangsklær jeg! Innen vi når bunnen i haugen, så er det et nytt fjell med gulp, tåfis, oppvaskhåndklær, tenåringsklær fulle av foundation etc osv osv.... Tror faktisk ikke det er mulig å komme ajour der nede.....
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Høres veeeldig kjent ut mht haugene. Blir hun ferdig må du gjerne sende henne i vår retning dersom hun blir arbeidsledig ;-)
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Så sant så sant... jeg slipper ikke uvedkommende inn på vaskerommet... Fordi der har det vart et bombnedslag... Men vi har heller ikke hatt garderobeskap på soverommen, så lenge... datteren min mangler fortsatt sitt. (Har nemlig bestillt skyvegarderobe som hun kan gå inn i) så samboern driver å slår ut veggen til en liten bod!!!...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Ååååå nå fikk du meg til å savne min eks svigermor som bare eeeelsket å stryke!!! Og så fikk du meg til å tenke på Kilimanjarofjellet av skittentøy som jeg jobber med å jevne med jorden... Hver gang jeg tror jeg er nesten ajour... ja da rydder en av jentene på rommet sitt, og .... jeg sier ikke mere!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2006 NEMLIG!!! Akkurat som her det! Så fort man tror man er i bunnen, kommer de flinke tenåringene med hver sin dunk og de er alltid fulle av mer klær enn det som egentlig er mulig å få nedi - og det er MYE!!! Jeg funderer på hvordan jeg skal løse dette her. Trodde egne skittentøysdunker på rommene deres var lurt, men siden de blir tømt i takt med opprydningene de tar så sier det seg selv at de sjelden blir tømt, men desto mer er det de gangene....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Jojo, men da ligger tøyet hvertfall ikke utover gulvet... Kanskje jeg skal prøve det med egne dunker på rommet?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2006 Å joda, når dunkene er sprengt, så duger da gulvene deres ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå