Gullklompane mine Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Kan den bokklubben anbefales?
Dailis Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Selve bøkene, men ikke resten.... Vannskelig å melde seg ut, litt rot hos dem (bøker som ikke kom frem) Uendelig masing etterpå... Samt salg av lister:(
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 jeg er medlem og er superfornøyd =) får en fin pakke hver mnd med bøker og evnt leker =)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Snuppa har vært medlem i 4 år nå, og lille poden har blitt vervet. Er kjempe fornøyd. De ordner det meste... som f.eks nå får ungene bok annen hver mnd (snuppa ene mnd og poden neste) Trengte ikke å få tøybøker siden vi hadde fått til førstemann (vervet niesa mi, reserverte henne for tøybøker også) Har klagd på en bok, kom ny noen dager etterpå. Er kun 5 bøker sånn ca jeg ikke er fornøyd med. Liker denne boklubben veldig godt!!! Skal vi verve dere??? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå