Gå til innhold

Noen som er medlem i go'boken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve bøkene, men ikke resten....

Vannskelig å melde seg ut, litt rot hos dem (bøker som ikke kom frem)

Uendelig masing etterpå...

 

Samt salg av lister:(

Skrevet

jeg er medlem og er superfornøyd =) får en fin pakke hver mnd med bøker og evnt leker =)

Skrevet

Snuppa har vært medlem i 4 år nå, og lille poden har blitt vervet. Er kjempe fornøyd. De ordner det meste... som f.eks nå får ungene bok annen hver mnd (snuppa ene mnd og poden neste) Trengte ikke å få tøybøker siden vi hadde fått til førstemann (vervet niesa mi, reserverte henne for tøybøker også) Har klagd på en bok, kom ny noen dager etterpå. Er kun 5 bøker sånn ca jeg ikke er fornøyd med.

 

Liker denne boklubben veldig godt!!!

 

Skal vi verve dere??? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...