kruta78 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jenten vår har fått kolikk og derfor skal jeg prøve å kutte ut melkeprodukter i kosten i noen dager for å se om det kan hjelpe på luftsmertene. Noen andre som har måttet gjøre dette og kan skrive litt om hva man kan spise? Det er jo melk i omtrent alt..
**Homer's wife ** Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Sjekk denne nettsiden: http://www.utenmelk.no/ Jeg holdt meg unna alt med melk, melkepulver, mysepulver og laktose fra jenta mi var 3 uker til hun var 10 uker. Da begynte jeg å prøve meg forsiktig frem, og det gikk bra. Kolikken ble bedre allerede etter et halvt døgn! Gikk til kiropraktor i tillegg, 5 behandlinger. Jenta mi ble sååå mye roligere. Men da jeg prøvde litt melk i sausen etter en uke uten melk, var det helt krise. Så kombinasjonen melkekutt og kiropraktor hjelp oss!
Halloween-mamma Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg kunne spise ting som det bare var litt melk i, men ikke drikke ren melk eller spise yoghurt eller ost. Min reagerte faktisk også med hyling hvis jeg spiste egg...!
winneboo Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg var melkefri fra vesla var 2mnd-10mnd(da slutta jeg å amme) Jeg spiste veldig lite på denne tida, følte at jeg ikke kunne spise noen ting. Men i noen matbutikker så er det en egen avdeling for de som ikke tåler melk eller gluten, er jo noe der
winneboo Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Åhh hadde jeg bare visst om denne siden før.. altså utenmelk.no... Er jo masse man kan spise jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå