Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Ny dato for treff i Lillestrøm er satt til torsdag 28.september. Vi møtes på Egon fra klokken 17.00. Det er muig å bestille middag, men hyggelig om du kommer innom for en kaffekopp også Håper å se så mange som mulig ! De som er med: dollypop Jordbær Carnation
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2006 Slenger deg på her, Simsala: De som er med: dollypop Jordbær Carnation Simsala
Faylinn Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg kan ikke da jeg er i København neste uke. Kos dere, så ses vi neste gang. :-)
LuLu :o) Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Hei hei! Jeg vil gjerne være med hvis jeg kan. Bor i Nittedal, men kan kanskje få komme for det? Har ikke sett at det er noen andre fra Nittedal her, og ville vært koselig å treffe andre i samme situasjon )
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg maser litt om treff i Lillestrøm: De som er med: dollypop Jordbær Carnation Simsala LuLu
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Er ikke Enitsirk med?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2006 Jo, men trodde hun lå på listen på "Bli gravid", men jeg finner ingen liste der... Hmm.... Legge henne til her da
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 25. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2006 De som er med: dollypop Jordbær Carnation Simsala LuLu Enitsirk79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå