Gå til innhold

noen tips til meg ang stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg takler stress dårlig og har en mage som reagerer bare jeg vet at jeg skal noe samme dag. da blir det en del dorunder om morgenen for å si det sånn.

for ca 2 år siden var jeg så "nede" psykisk at jeg nesten ikke kom meg ut av senga før magen slo seg helt vrang. Små angsannfall i byen på bussen. til og med da jeg var sammen med dattera vår en gang i byen fikk jeg et slik annfall. får kjempevondt i magen og kaldsvetter.

nå har jeg fått meg en jobb jeg stortrives i men alikevel får jeg slike annfall hver morgen før jeg skal dit. hvorfor er det sånn? er jeg syk?jobben er stressende men jeg merker ikke noe til dette utover dagen egentlig. jeg merker at det hjelper å fokusere på noe annet og å føle meg trygg. noen som har det sånn? hvordan takle dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg det sånn som deg, så det blir kanskje feil av meg å svare. Men hvis dette plager deg, (og det skjønner jeg jo at det gjør), skulle du kanskje ta det opp med legen din? Jeg vet at det finnes mange selvhjelpstilbud og annet til folk med din type problemer, så¨du er nok ikke alene!

Jeg takler også stress ganske dårlig, er en litt nervøs "type", men jeg føler selv at det går ganske greit.

Så lykke til videre, du finner nok ut av det:o)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...