Gå til innhold

NYTT TREFF I TRONDHEIM?


mamma.til.sebastian

Anbefalte innlegg

Takk for sist alle som var me på solsiden, va kjempekoselig. Noen som e klar for nytt treff? Kanskje ut å spist sammen? Kinamat eller italiensk like vel dem fleste? Når passe det best for dåkker i februa-jentene?

 

Fra Jannet 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi får se om det e litt fleir som stikke hodet sitt innom siden her i helga, kanskje det e fleire enn oss som gjerne vil møtes igjen :)

Gjerne etter 17 for min del å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Syns det var kjempekjekt sist, så jeg er gjerne med på neste treff. Når det passer vet jeg ikke, men selfølgelig alltid best rett etter den 12....he,he....lønningsdag..neida... for meg er det det samme......:-)

 

Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Høres kjempebra ut! Er det mulig å ta det så tidlig som på torsdag 28 september, fredag 29 sept eller lørdag 30 sept etter klokken 16.00? Skal reise bort for en periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det høres ut som at mange har lyst til å treffes men at ingen tar initiativ til møtes sted og tidspunkt. Oppfordrer derfor noen til å ta tak i dette. (Jeg lurer meg elegant unna ettersom jeg "kalte inn" til forrige møte :-)

 

Forresten takk for sist til alle som var på bareblåbær. Det var kjempekoselig!! Og til alle dere som ikke turte når det kom til stykke, tror jeg alle som var der kan skrive under på at vi hadde det kjempe hyggelig og at "blind date"-følelsen gikk fort over. Så sleng deg med neste gang!!!

 

Jeg var forresten på ultralyd nr 2 i går (junior var ikke særlig samarbeidvillig forrige gang nemlig). Vi skal ha ei lita jente!!!! Og terminen ble satt til 22. februar.

 

Håper på snarlig møte:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tenkte jeg kunne legge inn et forslag.

Hva med : tirsdag 17 oktober klokken 1900 på FRATI restaurant i Munkegaten? Her kan en få en god porsjon mat i alle størrelser.

Da har vi alle fått en god og rund mage og høstferien er over ( for oss som har barn) :-)

Kom med tilbakemelding om dette er interessant, så bestiller jeg bord.

 

Og til deg som har termin 8 mars, du er hjertlig velkommen. Det kan jo bli februarfødsel på deg og om du føder 2 uker før! :-)

 

med vennlig hilsen

rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

riho

 

 

Bestiller du bord eller?

Siden det var ditt forslag?

Er det mange som har sagt ja da? :-)

Blir kjempearti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Jeg har ikke vært med på treff tidligere, men blir gjerne med denne gangen. Frati 17. oktober er supert! Gleder meg!

 

 

Sunniva Ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne denne gang også!

Og denne gang er det jo mye lettere å finne riktig gjeng, for nå begynner magene å strutte.

 

 

Gleder meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3.mars. Kan bli framskyndet, for jeg har tette sykluser. Ultralyd nå på fredag.Venter gutt, har tre jenter fra før. Har dere plass til ei meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...