Nr.2imai08 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Vi har frem til nå hatt samme kveldsrutiner siden vesla var 3 mnd, grøt, stell og pupp rett før hun ble lagt i senga våken. Men nå har hun fått tenner og er ikke lenger interessert i pupp på kvelden så hun får mme. Jeg har ikke lyst til å venne henne til å få flaske etter tannpuss, så spørsmålet er egentlig om noen har et forslag til en god rekkefølge på kveldsrutinene...
Tirilille Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Om det er et godt forslag, vet jeg ikke, men slik gjør i alle fall vi det: Får pupp, deretter grøt og vann, ned på badet for tannpuss og vask. På med pysj og så på rommet. Synger en sang og koser litt før han legges i senga si med smokken. Natta og sov godt, og sovner av seg selv. Snork snork etter 5 minutter (som regel). .
Nr.2imai08 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Takk for svar! Det var sånn jeg hadde tenkt det, så enkelt som det..bare jeg som gruer meg til å ikke ha den samme kosestunden tenker jeg:) Men jeg får synge en sang ekstra isteden... Hun har sovnet av seg selv i flere mnd nå, men de siste dagene har hun vært fryktelig urolig, håper det bare er en fase.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå