Gå til innhold

Takk og lov for svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser at mange her har negative opplevelser med svigerforeldre, så da tenkte jeg at jeg skulle legge inn noe positivt, sånn for å jevne ut litt :-) I går ble jeg skikkelig dårlig på ettermiddagen, og mannen min skulle jobbe til ni på kvelden. Da var det utrolig godt å ha en svigermor i samme by, som kom rett bort når jeg ringte og sa at jeg var dårlig (hun måtte bare si fra til svigerfar at han måtte lage middagen selv ;-) ).

For å skulle ta seg av en aktiv tass som kravler rundt overalt mens man ligger på do og kaster opp med høy feber er ikke gøy... Følte meg ikke som en veldig god mor når jeg ikke orket å leke med ham, og måtte stenge ham inne i lekegrinda for at jeg skulle få kasta opp... Så da var jeg utrolig glad for å ha en snill svigermor som bor i samme by som oss, som kunne leke, gi grøt, skifte bleie og legge tassen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er heldig som har en sånn svigermor.og at dere ar et godt forhold.min sitter hjemme hele dagen, leser se og hør og er sur. hun sier hele tiden at det bare er å si ifra hvis vi trenger hjelp, men når jeg nå i det siste har sagt at vi trenger hjelp til helt spesifikke ting ser hun bare littt glassaktig på meg og sier mmmm. de er litt sure fordi de ikke får passe småtten, de er imot amming og mener han er bortskjemt og bør begynne med flaske... problemet er at hun aldri sier noe til meg, hvis det er noe venter hun til min mann er alene med de så kommer alt mulig. ikke lett å snakke med de om ting da:)

Skrevet

Eg har og flotte svigerforeldre, som stiller opp på flekken så sant dei har mulighet. Både dei og mine eigne foreldre gjer ein kjempeinnsats med guten vår, og eg er dei evig takknemlig!

Godt å sjå eit positivt innlegg innimellom alt det triste/dumme. Eg synest det er alt for mange som finn seg i alt for mykje utan å gje beskjed.

Skrevet

Jeg blir fryktelig misunnelig og litt lei meg når jeg hører om fine svigermødre.... Skulle ønske det var meg! Kos deg med svigermoren din- hun høres fin ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...