Gå til innhold

barnevognskilt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha litt lyst på sånt barnevognskilt med navn og nr på babyen. Men er litt tvil om det egentlig er litt harry...Er det det eller er det kult?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er i så fall jeg harry, he he. Det bør jo ikke kun brukes på vognen heller. Er litt kult å ha det på døren inn til rommet når h*n blir større også:)

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig kult jeg da ... bestilte på www.barnevognskilt.no

Skrevet

ok, dere overbeviste meg!! Bestiller nå! Lurt å bruke det som dørskilt,ja.

Skrevet

Jeg synes det er litt harry i grunnen, men det er no bare min mening siden du spør..

Skrevet

Synes kanskje ikke det er harry...

Men synes vel ikke det er sååå fint...

Skrevet

har det jeg og, synes det er søtt og ha på vogna jeg =)

Skrevet

Jeg bestilte det og synes det er kult har fått mange kommentarer på at de synes det er litt tøft

Skrevet

He he mitt ligger på posten og venter til permpengene kommer! Haha måtte berre ha et slikt til gutten min! Han kan jo bruke det på tråbiler eller trehjulsykkelen sin senere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanon

Skrevet

Synes det er harry, ja... Men det er min mening.

Skrevet

Jeg fikk mitt igår, og det er kjempesøtt ;) har trehjuling nå da, så kanskje litt upraktisk å ha det bak på vognen, men skal ta i bruk vognen med 4 hjul nå når høsten er kommet, så da blir det bra!! :)

Skrevet

når du først spør, så får eg vere ærleg og seie at eg tykkjer det er frykteleg harry. Men det er din unge og di vogn, og ergo ditt val, så om du liker det, så køyr på:).

Skrevet

Til HI.

Folk mener forskjellig. Gjør det du har lyst til du, å drit i hva andre mener. Det er helt uvesentlig!!!!

Jeg kjøpte i vinter til min nyfødte jente pga at det er refleks...

Jeg er mye ute å går og synes vogna hadde litt lite reflekser, så derfor.... Og gjett om alle ser vogna i mørket nå!!! Helt genialt!!

Kult er det også.. Så da to fluer i en smekk!!!

Skrevet

Som den ivrige baby-stæsj&klær-shopper jeg er, har jeg jo selvfølgelig skaffet barnevognskilt til lillesnupp. Har gitt meg over til trangen til å kjøpe til jentene i butikk og på nett, så skilt må til også:-)

Men, jeg har et litt ambivalent forhold til det, så bruker det litt nå og da...syns kanskje det er litt spes, men så er det jo fint også..hehe:)

Skrevet

d er ivertfall ikke harry...;)

Jeg synes det er originalt og stilig med et slikt skilt,jeg:) Vil ha det selv når småen skal få ny sportsvogn om noen mnd=)

Skrevet

jeg synes det er harry- altså min mening siden du spør.. Men du må jo gjøre det som du vil!

Skrevet

Harry.............................. Men hver sin smak!

Skrevet

Jeg syns det er stilig - gutten min har det. :o)

Skrevet

Langt fra HARRY... Mye annet som er harry. Det er tøft og stilig.

Skrevet

Jeg har ett sånt, fått det i gave, men bruker det ikke på vogna. Skal ha det ved siden av døra til rommet til gutten min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...