Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 vi gir det før hvert måltid, men hvordan gir dere? Vi fyller 4 sprøyter og lar de ligge til de neste 4 måltid for flasken skal jo stå kaldt. Og jenten skal jo ikke ha det kaldt...
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Vi ga rett fra flasken, dryppet det direkte inn i munnen. Men nå åpnet hun villig vekk munnen da :-) Vi gav også rett fra kjøleskapet, hun syntes ikke det var ubehagelig. Det er et lite matvrak vi har, prinsessa vår:-)
Mathoka Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg ga rett fra kjøleskapet. Han reagerte ikke på det...
*Magic* Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Vi gav rett fra kjøleskapet. Dryppet på en "oppvarmet" skje. Hvis vi ikke fikk skjeen i munnen, så tok jeg minifomen fra skjeen og over på fingeren min og gav via fingeren.
-carina- Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Jeg gir det rett fra flasken, rett fra kjøleskapet... På kvelden tar jeg det opp i sprøyter som jeg har liggende i sengen... Orker ikke å tasse ut på kjøkkenet for natt-ammingen... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå