Mars-06 prinsen Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 gutten min som har vært plaget emd kramper i armene var på kontroll idag, men legen kunne ikkje finne noke galt. heldigvis!! får håpe det gir seg snart... ville bare gji beskjed som eg lovte
Maia mor til 4 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Så flott at alt var bra! Krysser fingrene for at det snart gir seg. Tusen takk for at du ga beskjed, har tenkt på dere masse idag for jeg vet hvor ekle de krampene er. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå