Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei Har kjøpe en brukt avent brystpumme, som var lite brukt. Jeg brukte d 5-6 ganger. og kokt delene hver gang i 5 min. I går skulle pummpe meg. Fikk ikke noe melk! Skal ikke mann koke delene.? hva d kan være galt med den? :(
Bananamama Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Joda, alle delene skal tåle koking. Stimulerer du brystvortene før du begynner pumpingen slik at utdrivningsrefleksen settes i gang?
Vertigo Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Fikk du vakum i pumpa når du pumpet? Hvis ikke kan delene være satt sammen litt feil/skjeivt.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Sikkert den lille plastdingsen som ikke er helt på plass... Den lille runde hvite greia som skal oppi i det lille hullet. hehe...vanskelig å forklare:)
Bananamama Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Og den glatte siden skal vende ned, ruglete opp. Lett å ta feil der...
Hame ble født Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Hei jeg få veldig svak vakum !!! vwet dere hvorfor?
Bananamama Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Kanskje silikondelen ytterst (den store myke delen) er blitt for slapp? Har du prøvd å pumpe uten den på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå