Gå til innhold

Drømmejobben?

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det for deg?

Jeg er utdannet barnevernpedagog (med noe videreutdanning) og har faglig sett allerede drømmejobben... Jeg får brukt alle sidene av meg i den jobben, og møter utrolig mye flotte mennesker! Økonomisk derimot? Noen ville si jeg glemte å stikke fingeren i jorda og sjekke da jeg begynte på utdanningen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig glad i den jobben jeg har nå(helsearbeider), men savner ofte min forrige arbeidsplass...

Men da jeg var 20 var drømmen å bli pilot; jeg kom inn på flyskolen i Forsvaret - men måtte slutte etter en kort periode fordi jeg muligens kunne være disponert for epilepsi. Gråt mine modige tårer akkurat da, men er i ettertid veldig fornøyd med livet og jobbsituasjonen slik det er i dag. Og så hadde jeg nok ikke hatt de skjønne jentene mine hvis jeg hadde fått fortsette i Forsvaret og blitt flyger. Men nå ser det ut til at den nest eldste vil gå i mine fotspor; hun vil bli rosa helikopter når hun blir stor c",) Jeg har blitt lovt at jeg skal få sitte på så mye jeg vil, helt gratis!

Skrevet

;-))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

SÅ søtt! Tenker du gleder deg til å få lufta deg i et rosa helikopter ;-)

Skrevet

Jeg har absolutt drømmejobben...Men gir den betaling i lønnsposen... nei da...

Har tatt en etterutanning som kanskje kan gi noen kr i kassen. Hvis jeg velger å starte for meg selv....men det krever også hard jobbing. Jeg mener at når man har satt barn til verden, så er det nok ikke så lurt å arbeide for mye. Uansett er kunnskap er ingen tung børda:-))..

Men jeg er nok alltfor gla i min jobb og mine arbeidskollegaer for og slutte på jobben. Turnus er noen ganger lit slitsomt, men samtidig gir den friheter som en langfri uke i ny og ne:-)

Min samboer som dere alle vet er dansk, ønsker utrolig nok at vi skal flytte til Sverige etterhvert, når mine unger er store nok... Vet ikke helt om jeg vill det, trives så utrolig godt her:-)

Skrevet

Husker at jeg drømte om å bli konduktør, når jeg var liten:-)). Elsket nemlig å kjøre tåg og ikke minst lukten av tåg:-)))

Skrevet

Helt klart å jobbe med eksotiske dyr:-) Sjimpanser, tigre etc. Elsker dyr og drømmen hadde vært å reise til et land som har disse dyrene, kanskje et reservat el lign....Hm....tror nesten det må bli det i mitt neste liv:-)

Skrevet

Det har jeg vært i min ungdom, bestevenninen min bodde i Tanzania. Besøkte henne der i en hel måned som 16 åring. Den turen satte store spor. Bla en fantastisk tur i Serengeti og Ngorogoro. 2 nasjonalparker...Hadde vært gøy og oppleve det igjen.

Skrevet

Drømmejobben er hva som helst som krever liten innsats, med sinnsykt høy lønn og mange frynsegoder. Selve jobbinholdet skal selvsagt være litt kreativt, moro, inspirerende og utfordrende.

Har ingen spesielle krav til bransje.

Gi beskjed hvis dere vet om en ledig stilling!!

Bill.mrk: Døgenikt ledig for oppdrag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...