Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Legen min sa i dag jeg måtte komme inn igjen og ta flere prøver fordi jeg hadde lavt stoffskifte på siste kontroll. Hva vil det egentlig si...? Kan det være betennelse i kroppen min ?
små Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Dette burde liksom jeg vite..men jeg har null peil! hehe.. Sliter selv med stoffskkifteproblemer..både høyt og lavt (svinger ..) Hvis du går inn på sonjas stoffskifteforum, så kan du finne ut mye der:) Husker ikek adr akkurat nå, men søk på det, så finner du frem:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Lavt stoffskifte betyr at kjertelen som produserer hormonet thyroxin ikke fungerer som den skal. I ditt tilfelle, produserer den for lite. Symptomer på det er at du kan bli veldig trett og sliten, vektøkning, hodepine, føler deg rett og slett dårlig. Behandling er daglig medisinering mest sannsynlig resten av livet. Har det selv, og etter medisineringen fikk jeg et nytt og mye bedre liv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå