Smilet:) Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Som dåkke kanskje har lest har eg satt inn 2 fryseegg. Hadde hcg på 54 på dag 12, 2 positive grav.testar dag 12 og 13. I går beg. eg såvidt å spotte litt, litt spotting i dag og no i kveld litt friskt blod.. Kan det være at kun eitt av egga har festa seg og at det andre difor blør ut eller??? Noen som har opplevd dette? Blir så lei og frustrert... Gleden som har vart i 1 uka tok brått slutt. Er 5+0 idag.
lindynatt Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det andre egget blør ikke ut men har de testet progesteronet ditt/ går du på progesteron kapsler/salve? Kjenner nok jenter som har hatt spotting og småblødninger i begynnelsen av svangerskapet. Hvis dere f.eks har hatt sex, kan det være at en liten blodåre fikk seg en trøkk eller liknende.
Smilet:) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Hei! Nei, har ikkje testa progesteronet mitt. Kva kan dei finne ut på ein slik test? Håper eg bare er ein av de som småblør litt, og at spira/spirene her det bra! Klamrer meg fast til halmstrået... Men, det er ikkje lett dette, går fra å være kjempeglad til å bli kjempe skuffa og oppgitt...
lille blue Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Uff, så vondt det er å lese dette... Kan formelig føle fortvilelsen din her jeg sitter:( Nå er det jo ikke sikkert at det er så galt dette likevel vet du, men uvissheten er det verste uansett.. Jeg har mistet en gang og følelsen er ikke god, nei.. Krysser fingrene for deg og håper på det beste i det lengste. Klemmer...
Smilet:) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2006 Takk for omtanken:) Det varmer...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Leit å høre at du blør... Skal du ta ny hcg-test i morgen? Trøste-klem
Smilet:) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2006 Nei, i utgangspunktet ikkje.. Har lyst å få tatt ein, men spurte i dag og de sa eg ikkje trengte det. Men eg tenker at det er vel på den måten de ser om hcg stiger el. synker, og siden eg tok i dag burde eg vel ta i mårra og.. Skal på UL på fredag for å se.. Takk for trøsteklemmen, det trengs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå