litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Lille snuppa har blitt plaget med hard mage etter at vi begynte med MME. Dvs den første uka hadde hun løs mage og bløt avføring i mengder. Nå er den ganske fast og hun presser og presser for å få det ut. Har prøvd både med og uten malt i melka. Noen med andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Sviskepure hvis hun kan få fast føde, sviskesaft hvis ikke.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Har prøvd svisker også. Kanskje det kan hjelpe å bytte MME-merke? Bruker NAN nå.. Hun er forresten litt over 4 mnd.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Gutten min ble også veldig hard i magen av NAN,med masse malt...ingenting hjalp liksom. (Svisker ble han hardere av) Byttet til HIPP1 og etter det har han ikke hatt problemer med magen,nå får han bare bittelitt malt i hver flaske
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2006 Da skal jeg prøve å bytte merke.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Ja,det burde du da..Hvis du skal prøve HIPP så har de det på,rema1000,meny,prix og ica maxi Får håpe jenta di får orden på magen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå