to små venner Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Oppdaga til min store forskrekkelse i kveld at lille venn på 13 mnd har fått en hemoride-lignende tapp i stumpen. Herlighet, er det virkelig mulig?? Vi må vel komme oss til legen og få litt hjelp tenker jeg. Lille snuppa må få slippe å ha dette! Er det noen som kan fortelle meg om gode behandlingsmetoder for så små unger??
Libra & Leo Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Ville ikke ha eksperimentert på så liten stump. Spør legen, det er nok tryggest. Selv om du kanskje ikke gjør skade, kan det jo være veldig ubehagelig eller vondt. Lykke til:)
Snuppa! Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jenta mi også har fått det,en bitteliten tapp på en måte... tenkte jeg skulle ringe til legen jeg også. Men det virker ikke som det plager henne noe. Men lurer fælt på hva det er.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Det er visst ganske normalt. Tanteungen min på 3 år har det, men legen sa at det ikke var hermoroider. De kaller det visst ikke det når det gjelder barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå