Gå til innhold

Wohooo! Omsider tok hun smokken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plagdes sånn, men så kjøpte jeg Nuk-smokk i dag, og den tok hun med en gang! Nå får puppene litt mer fritid på kveldene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Vi strever med det samme, skal kjøpe Nuk i morgen. Når fikk du jenta di forresten? Vi hadde jo termin på samme dag.

Skrevet

Hun kom på nattmorran den 9, i full fart. :o) Når kom din baby?

Skrevet

Jøss, du fødte på termin, stilig. Punktlig jente! Hva heter hun? Ingeborg kom på ettermiddagen 12. august, litt treig av seg...

Skrevet

jeg prøvde også flere typer som lillegutt bare spyttet rett ut. Men nuk sine tok han. Ikke hele tiden han vil ha, men det er kanskje bare bra. Han tar det når han trenger å suge. Vil ikke ha de i munnen når han er våken og med hvis du skjønner.

Skrevet

Så morro.

Jeg prøvde jevnt og trutt lenge og han tok de ikke før jeg måtte bytte ut til større smokker. Disse har ligget i senga hele tiden og har prøvd og prøvd. Men plutselig når han var 8,5 mnd tok han den.

Han hadde da fått sin tredje tann og den var oppe, så han skar tenner, helt forferdelig lyd. Så jeg puttet smokken i munnen hans og sa tugg på denne du. Og det gjorde susen, etter det sitter den som støpt.

Så det er håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...