Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Når deres små skal ha mat om natten, tar dere de opp eller mater dere de mens de ligger i senga ? Min har ikke behov for å rape om natten og det virker som babyen blir litt forstyrret når jeg legger han ned igjen etter spisingen. Han sovner etter at han har spist men når jeg legger han isengen så våkner han litt til.
Mauritius:) Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hvor gammel er han? Min lille datter på 6 måneder får flaske av og til mens hun ligger i sengen, da drikker hun, det er umulig å få melk i henne mens hun sitter i vippestolen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Han er snart 5 mnd. I stad ville han ikke drikke når han lå på armen min og heller ikke i vippestolen. Prøvde en gang til før jeg la han mens han lå i senga og da drakk han opp hele flaska.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Nå spiser ikke min lille gutt på natta lenger da,men når han gjorde det tok jeg han opp,ville ha litt kos og nærhet også Sluttet med nattmat rett før han ble 3mnd,da ville han ikke ha mer. Hvis babyen din vil ta flaska og drikker godt uten å svelge melka feil og ikke trenger å rape ser jeg ikke noe problem med å gi han flaske mens han ligger i senga
Sina73 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg står opp og sitter i sofaen i stua med han. Sånn har jeg gjort siden fødselen og vil ikke endre den rutinen. Han har ingen problemer med å sovne igjen selv om vi har vært oppe 1/2 time.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Flere ? Hodedelen på senga står på en telefonkatalog så hodeenden er litt høyere enn resten av sengen.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Tulla her våkner en gang mellom kl 4-7 og da tar jeg henne over i senga vår og hun drikker melka si liggende der, tett inntill meg.(skifter bleie i senga først). hun drikker 130 ml, tar henne opp å rape når hun har drikket ca 80-100.for hun trenger det. Men tar henne ikke opp flere ganger:) grunnen til at jeg lar litt være igjen før jeg lar henne rape er at hun sovner da med det lille som er igjen:)
LivetErEnLek Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Dersom hun en sjelden gang våkner og krever mat på natta, står jeg opp meg henne av to grunner. Den ene er at ikke vil vekke samboeren min (han gjør det samme når han mater). Den andre er at jeg er redd jeg ville ha sovnet mens hun spiste, og man skal jo bestandig ha de under oppsikt når de spiser av flaske.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Han ligger på eget rom så jeg må opp uansett. Jeg sovner godt igjen etterpå men han har begynt å bli forstyrret av at jeg legger han ned igjen i senga etter mating. Jeg holder oppsyn med han, klarer jo ikke akkurat å holde flasken selv.....hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå