Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er det noe man spør om å få, eller er det noe de gjør uansett etter visst ant uker? Har ikke skjønt dette jeg!
Duddlidu Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei! Regner med at det er maange her på forumet som er uenig med meg, men jeg fikk iallefall beskjed på svangerskapskurset at man igrunn bør styre unna stripping. Man kan være heldig å ha en effekt av det, men svært svært ofte så leder det til falske forhåpninger, ueffektive maserier og mye bekymring. Jordmødrene på sykehuset sa de fikk en hel haug med telefoner fra bekymrede gravide som hadde blitt strippet og ikke hatt ønsket effekt av det. Fødselen består jo av en hel serie med avanserte prosesser, så selv om man klarer å trigge den første prosessen med stripping, så er det ikke sikkert resten av kroppen er klar for den neste prosessen. Dermed vil det kunne stoppe opp igjen etter en tid med unødvendige vondter. Jeg har konsekvent vært mot stripping hele den siste tiden, er 5 dager over termin idag, og har igrunn ikke tenkt til å be om å få det heller. Jeg vil heller stole på at kroppen min klarer jobben på egenhånd eller la fagpersoner hjelpe til når tiden er inne for det Kroppene våre er tross alt laget for å fikse dette!! Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå