Gå til innhold

VONDT etter sex, noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer så på om det er flere enn meg som har det sånn.

Etter sex hvor han har hatt utløsning inni i meg får jeg så fryktelige vonde kynnere og vondt i magen lenge etterpå. I ettertid glemmer jeg hvor vondt dette egentlig er. Var lenge siden sist nå, men gjorde det igjen i går kveld, og etter et par timer var det så vondt at jeg våknet og ikke fikk sove resten av natten. Lå og vred meg i smerte. Synes det høres rart ut at det skal bli SÅ vondt etterpå, men det er tilfelle med meg hvert fall. Først nå i ettermiddag er ikke kynnerne like vonde lengre.

Tror i hvert fall at sex kan sette i gang fødselen når man er moden for det...

Er det flere som har det sånn? Noen som vet om det er bra for livmora å få trent seg opp på dette viset før fødselen (da kommer det i alle fall noe godt ut av det)???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplevde det samme da vi hadde sex på kvelden. jeg var da bare ca 3 uker fra termin og det har ikke skjedd sånn tidligere..(det var vel omtrent 2 hele uker siden sist-jeg hadde ventet lenge på pinebenken!!!) Jeg sov veldig dårlig den natten men hadde ikke så vondt som deg, høres det ut som.

Det sies jo at hormoner i sæden hans modner livmoren og kan sette i gang fødsel. men dette skjer vel ikke før kroppen er klar likevel.. Hvis du ønsker å sove i fred etterpå kan du jo be ham hoppe av i svingen, forklar hvorfor...så bør han klare det. stimulering av klitoris, og den kvinnelige orgasmen frigjør store mengder oksytosin som ogsa har samme effekten, leste jeg nettopp..så du kan jo også 'modne deg selv' ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...