Gå til innhold

Hemorider!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde det var mens man skulle få det mens man var gravid jeg...Men nei da! Nå har jeg fått det!! Har vel sitti for mye på ræva de første ukene etter fødsel, men nå skal det ut og trilles! For hemorider er skikkelig vondt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om det problemet! Ikke før det hadde sluttet å blø en plass begynte det å blø en annen plass i forbindelse med avføring. Og etterpå klarte jeg knapt å sitte. Vred meg i stolen og klarte ikke konsentrere meg om barselgjestene.... Ante ikke hva det kunne være heller. Mannen min var fra seg av bekymring ;)

 

Mysteriet ble oppklart da jeg ringte for å bestille time til 6-ukerskontroll. Nevnte hva som plaget meg og fikk til svar at det sikkert var hemorioder. Jordmoren ba meg gå på apoteket og kjøpe Sheriproct. Har smørt i ca 1 uke nå, og er blitt mye bedre. Tror ikke jeg er helt kvitt det, men klarer iallefall å sitte og føre en normal samtale. Haha....

Til trodd for at jeg har lest MYE om svangerskap osv. hadde jeg ikke fått med meg at dette var et vanlig problem i forbindelse med fødsel. Jaja....en lærer så lenge man lever.

 

Håper det går bedre hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...