Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Får fremdeles ikke skifta nick, så jeg svarer deg her jeg:) Hyggelig at du likte gaven, så du skrev at du liker å lage album så da tenkte jeg at du kanskje hadde lyst å prøve scrapping. Sokkene til vesla var bare noe jeg kom på og tenkte kanskje det kunne være godt å ha til vinteren Jeg er nok ikke den du tippet nei... Men vet ikke helt hvilket hint jeg skal gi deg... Fikk ei jente i oktober i fjor, og er, som jeg skrev i kortet, glad i å strikke. Har lagt ut hjemmesiden min med diverse strikkerier her inne.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 hmmmm....dette er vaskelig altså.....har prøvd å søke litt etter deg her, med tanke på strikking og hjemmeside og sånn, men det er neimen ikke lett....må nok kanskje bare prøve å gjette litt igjen....er så nygjerrig....hmmm....begynner nicket ditt på T, og har 5 bokstaver? (altså ingen tall etc.) dobbeltnavn til fornavn på A??? ojojoj...dette er ikke noe for nysgjerrige typer altså....he,he...
tasah Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jepp, det stemmer det Ble imponert nå ja!!
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Wow!! da hadde jeg rett da.... ) he,he... ha en fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå