Gå til innhold

Noen som har barn med hjerneblødnig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente har hatt 2 hjerneblødninger, 1 grad 2 og 1 grad 1.

Jeg lurer på om det er vanlig med oppfølgning. Hun er 8mnd og har forsatt ikke vært på kontroll..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minsta mi fikk det.. en på grad 1.. ikke noen oppfølging her nei.. hun er 16 mnd.. det sprørs vel på graden tenker jeg.. grad 1 er veldig mild fikk vi høre.. går alt bra ellers da? merker du noe?

Skrevet

Hei, nei jeg merker ingenting, men synes det er litt rart med 0 oppfølging fra sjukehuset.

Skrevet

du kan snakke med helsestasjonen om det.. men går du på kontroll med ungen pga prematur da? det gjør vi så jeg trur vel dem har komme til å merka noe da!

Skrevet

Nei, har ikke vært på kontroll, får ta å ringe til sjukehuset i morgen og høre med dem.

Skrevet

Lillemann hadde en hjerneblødning av grad 1. Han har ikke hatt noen oppfølging etterpå. På sykehuset sa de at det ikke var nødvendig så lenge han utvikler seg greit. Hvis det oppstår problemer må vi ta kontakt med helsestasjonen som henviser videre.

 

Hjernen er veldig tilpasningsdyktig; hvis det er en skade på en del av hjernen kan en annen del ta over.

 

Lillemann er 20 mnd. nå og vi har ikke merket noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...