Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Plutselig er hun så misfornøyd, BARE sutrer. Hun spiser, drikker og har avføring, virker ikke som hun har vondt. Men hun er sur så å si hele dagen, alt er galt. Heldigvis sover hun på natten, enn så lenge..... Åh jeg blir så sliten når hun er så gretten, til å med når vi leker begynner hun å hyle og blir sint, hun sover godt på dagtid også så det er ikke det at hun er trøtt heller.... Er det rass? så tidlig? Hilsen en gåen babymor
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det er så ille nå at jeg føler meg helt kraftesløs, hun BARE klager. Vi var hos legen i dag også, men da var hun bli som en sol og de fant ingenting galt.....BLIR SPRØ. Nå sitter hun på fange mitt å klager
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Kjenner meg sååå igjen! Men her sitter jeg med en unge som sutrer fordi han er overtrøtt da... Umulig å få han til å sove....
Mina06+Mats09 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Sånn var det her hele forrige uke, nå er snuppa 6mnd og en uke! Det er nok ganske vanlig i den alderen tror jeg!!
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Det er ikke tenner på gang da? Eneste jeg kommer på.. Snuppa har hatt sine dager hun også, men det er svært sjelden. Hun er litt over 6 mnd.
rubylaser Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Det kan jo vaere at dagene blir litt kjedelige og ensformige etterhvert. Kanskje trenger hun noen nye impulser. Det er jo en alder der de begynner aa bli ganske aktive. Kanskje hun hadde likt aa truffet andre barn, eller voksne for den sakens skyld. Du kan jo proeve aa finne paa noe litt annerledes en dag, og se hvordan hun reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå