Gå til innhold

HELT NY slarvetråd for Drammen og omegns damene. 19.09.2006.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den andre begynte å bli så utrolig lang så derfor lagde jeg like gjerne en ny en jeg da. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp spist litt mat jeg da. Nam nam nam... Var bare sykt sulten idag ja. Hihi...

Venter en massage kunde rundt halv ni ikveld da. Tjene litt ekstra penger gjør jo ingenting.

Håper sambo kommer hjem fra Moelv ikveld. Er bare såååå kjedelig å være hjemme alene da. Han er der på en jobb for gammel jobben sin. Har fått mange jobber av dem denne uken. Det er jo bare positivt det da mener nå jeg. Da kommer det jo litt penger inn her.

Jeg har sitti og tenkt litt og har funnet ut at Tirsdager skal jeg holde "åpent" hus for kun Drammen og omegns damene og evt deres kjære fra kl 16.00-21.00 til massage timer. Så da er det egentlig bare å gi beskjed til meg om noen vil ha time. Ellers i uka kan jeg komme hjem til dere hvis noen heller føler for det.

Jeg har egentlig litt lyst til å dra ut på en liten shoppingtur jeg da, men jeg finner aldri noe jeg vil ha uansett da så. Og da blir det jo bare dumt å dra ut på shopping mener jeg. Får bare sitte her hjemme og slappe av litt før kunden min kommer.

Skrevet

Opp!

Skrevet

ja shopping er gøy, var på det i forrige uke jeg da.

håper han kommer hjem i kveld da, jeg å hater å sitte alene på kveldene.

nå ses vi jo i morgen da i hvertfall, så da går den kvelden.

jeg jan jo bake en kake en dag så kan du å hebbie komme en tur evnt de som vil.

Skrevet

er alltid klar for kake - så lenge det ikke er hasselnøtt eller walnøtter i dem (er veldig allergisk mot det)..men du ...ikke si noe til gubben. Har fått beskjed fra JM om å redusere kraftig kakeinntaket mitt og det vet han, og han har synes jeg har blitt så flink å spise sunnere og har sett resultater.....

Skrevet

hehe jeg sier ikke noe om ikke du sier noe, tar et kakemøte uten disse mennene hehe

Skrevet

Oi, har vi fått ny tråd igjen. Går fort når dere skravler sånn!

Hei på deg Snupp, lenge siden jeg har sett deg nå. Begynner du å bli klar for lap eller? Er det til Dr. Purvis mannen din skal neste uke? Min kjære skal dit om 2 uker, og jeg er veldig spent på hva de finner ut.

Hyggelig at dere er så omtenksomme overfor sexlivet mitt. :o) Joda, vi har oss jo nå og da, men klarer ikke helt å holde annen-hver-dag-tidsskjemaet akkurat. Når man jobber seint blir det bare sex hvis man må, og det er ved positiv EL-test. Litt kos blir det, men gidder ikke stresse når syklusen virker litt ute og kjører. Nå spotter jeg faktisk! Skjønner ingenting, det er jo EL-slim jeg burde hatt, ikke spotting. Men får vel bare fortsette og teste.

Jeg er klar for KAKE!!!! Kanskje jeg skulle invitere på besøk snart? Lover å invitere dere alle på deilige kaker når jeg blir gravid, bare ikke de første ukene for da klarer jeg sikkert ikke hverken lage eller spise kaker. Hadde det sånn sist iallefall. Skulle jo invitere dere til i innvie den nye verandaen, men det spørs om det må vente til neste sommer. Nå har det jo plutselig blitt høst gitt!

Noen som har hørt noe mer om Tilla? Kunne ikke se noen flere innlegg fra henne i dag.

Skrevet

Trenger vel ikke noe sommer for innviing av veranda ?! Kan godt stå der i snøen og grille jeg :o) hehehe.....

Dere er jo kløpper på å bake så er det noen som bør invitere så er det vel deg og gubben ;op Og vietnamesiske vårruller til dessert ;op haahaha.....

Men seriøst - vi burde få lagt et juleverksted...Vi kan jo bare samles hos noen og ta med det man vil lage eller spleise på materiale....f.eks hvis vi skal lage sjokolade eller drops etc...

Skrevet

Nå har vi gått tur. Kjøpte litt digg på veien da. Hvem tror Tilla føder nå? Ble du redd når jeg ringte på hos deg Hebbie? UUUÆÆÆÆÆÆÆ . Ikke neste uke men uka deretter tar vi litt pizza hos meg. Mannen min lager til oss- så stikker han sikkert til noen kompiser eller inviterer de til seg. Hva gjør dere. Pia- synes ikke du skal bake boller å gi de til mannen din før vi har smakt på de- du vet jeg er en kvern så alt går i grisen. Boller hørtes digg ut. Skal varme opp noen rundstykker og spise litt. Mamma hentet storegutt og da begynte lillegutt og gråte. Mamma fikk dårlig samvittighet og tok derfor med begge.Det er jo litt deilig nå som jeg er så sliten. Hva gjør dere da?

Skrevet

Hehehe...du klarte å komme deg hjem ja ;op

Skjønte ingenting da jeg lukket opp døra, gikk inn og sa at det var sikkert ring på spring...j......drittunger. Men jeg ante ugler i mosen, og hørte stemmer utenfor og jammen var det ikke Thea som sprang rundt i hagen min ;op hehehehe.......

Jaaaa....pizza kveld !!

Hehehe - Thea den menneskelige kvernen :o)

Har du matrester ? Ikke stress - ring : 43820974

Thea kompostfirma AS - du bringer jeg spiser !

Åpent 24 timer i døgnet..... ;op

Hjelper på å gi gamlemor dårlig samvittighet ;op

Mora mi ringte og det kom frem til at jeg var sykemeldt frem til permisjonen....fordi hun sa at jeg var vel på jobb i neste uke for hun ville hente barnebarna i barnehagen (skal bo hos broren min etter barnedåpen) - hun skal ikke hjem før torsdag kveld neste uke og jeg var vel på jobb på dagtid...eeehh...nei ! Hæ ? hvorfor ikke....er lei av de spørsmålene hvis folk ringer meg før kl. 4 og sier du er vel på jobb eller du skal vel jobbe den dagen....Hun ble fornærma for at jeg hadde tvilt på henne og ikke fortalt hvordan det sto til med meg. Men hun sa jo tidligere der hun fremhevet svigerinna mi som ikke var så hysterisk som meg og sjekket alt på nettet etc...regnet med hun ville påpeke at hun har hatt nr.3 og vært frisk og rask, mens jeg har enda lenge igjen og er sykemeldt allerede...Men nei - hun var veldig forståelsesfull :o)

Så nå trenger jeg ikke leve i skjul mer !! I'm free......

Synes ikke jeg hadde lagt på meg mye i det hele tatt :o) Trodde hun skulle disse meg for det også....hehehe.....da skal jeg spise med god samvittighet i barnedåpen ;op

Skrevet

Ok! Da har vi fått massert litt idag også. Og fikk endelig inn litt ekstra cash da.

Sambo blir borte inatt han da. Er fortsatt ikke ferdig med jobben i Moelv og overnatter derfor hos en kamerat til imorgen. Sa at han MÅÅÅÅ komme hjem imorgen kveld for han må ta med seg henvisningen på torsdag på Riksen.

Herregud!!! Jeg hater å være alene nå. Liker det virkelig ikke. Skulle ønske at jeg bodde litt nærmere mamma og papp slik at jeg bare kunne titte innom der til jeg skulle legge meg. Men men...Hva skal jeg gjøre nå da?!? Jeg skal ut med bikkja litt senere ikveld. Går ut med ham sånn rundt elleve tiden også får han ut igjen kl 07:00 imorgen tidlig.

Jeg plages skikkelig med ryggen idag. Nå klarer jeg såvidt å bevege meg. Gjør vondt å gå, sitte, ligge og generelt bare å bevege meg gjør forbaska vondt! Fatter ikke dette altså! Har jo ikke gjort noe spes som skulle tilsi at ryggen skulle slå seg vrang da. Får håpe ryggen fikses til imorgen da. Ellers kan jeg egentlig bare drite i å dra på jobben hvis jeg er like ille da.

Nei får sette meg ned å se litt på en film kanskje.

Hebbie: Hva med en Buzz kveld med meg, sambo, deg og gubben din?!? Må jo bare være drit artig å spille fire personer da. Hehehe...

Theaokt: Jeg er klar for en pizzakveld. Alle dager bortsett fra siste lørdagen i september. Da er jeg i bryllup.

Skrevet

er bare innom for og si god natt jeg jenter... dvs først greys anatomy så senga og natta :)

TILLAB: FØDER DU SNART?????

hehe....

natti natt..

Skrevet

Kanskje DU burde fått deg massasje ?? Jeg kan rulle meg over deg som en kjevle...

Og forresten ang. BUZZ....du er ikke velkommen hos oss mer....

Muligens gubben din hvis han er like dårlig som gubben min ;op

Synes det er liiiitt uhøflig å komme på besøk og vinne 2 av 3 ganger...!!

Så kanskje du burde finne noe andre å spille med ??

Kan vel komme på pizza etter bryllupet ;op er helt sikkert rester....

Skrevet

Hebbie- tenker du er lettet nå som hun vet det. Lettere å snakke med henne om det meste da også.

2nj- går alt bra? Med lillegutt i barnehagen da?

Piadi- Der var du ja. Vi har etterlyst deg. Må ikke skremme oss sånn. Du er med på torsdag?

Tillab- au au au au nei nei nei f f f f f f f fy f fy f nei og der var lille Embla gitt!

Litjpia- Jeg kommer snart til å benytte dine massajekunnskaper:) Går det bedre med dere?

Maybe me- prøv å komme på torsdag da!Vi får få med Hebbie på juleverkstedet så blir hun glad. Det er jo også koselig. Ble i julestemning jeg nå da. Sikker flere som vil være med. Kan ta det hos meg.

Pinnsvin, Mayken og alle som jeg ikke nevnte nå: Går det bra?

Skrevet

Ja jeg er letta nå....er jo kjempegreit å få med mammaen sin når det er første gang og hun er utdannet sykepleier og har vært med på fødsler - så det er kjipt når jeg ikke har hatt lyst å spørre henne om ting itilfelle hun skal snu om på ting etc.....

Jaaaa - juleverksted !! Sitter og sjekker på nettet over tips for hva jeg vil gjøre....

Skrevet

Må hoppe inn her på tråden og si ifra at Embla har kommet :) Fikk melding fra Herr Tillab i kveld.

Såh,hipp hipp hipp hurrah! :)

Superdupergrattis til tillab!!! :)

Skrevet

hahaha....det skrev Ugle halv 4 om natta ;o) natterangler...

De fleste av dere skrev jeg melding til igår kveld da jeg så innlegget fra Ugle på skravlesiden -håper dere fikk den, hørte ikke noe fra dere.

Noen som er med og raider sykehuset ??????

Springe rundt i gangene og rope på Tillab ??

Skrevet

GRATTIS TILLAB!!!!!!!!!!!!! Endelig er ventetida over, og nå gleder vi oss til å se lille Embla. Og husk, jeg trenger en kraftig dose av sånne nyfødthormoner, det skal visstnok være positivt for å bli gravid.

Så ikke meldinga før jeg sto opp Hebbie, noen av oss går og legger seg i normal tid!!

Har ikke tid å raide sykehuset i dag dessverre.... :o)

Skrevet

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!! Positiv EL-test NÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig, dette har jeg ventet på. Min 10'ende test denne pp...... *rødme litt, så utålmodig da gitt*

Gjett hva vi skal gjøre i kveld......hehe. Fikk dessuten lurt meg til litt kos mandag, bare for kosens skyld, men det ble jo bra timing da.

Tok først en test som ble så rar, halvparten av streken var sterkere enn den andre, så da tok jeg likogodt en til. Har man brukt 9 kan man like godt bruke 10 liksom. Og der var den positiv gitt!

Får forberede min kjære, så han er klar til i kveld. :o)

Og da ble det faktisk EL samme syklusdag som da jeg gikk på pergo. Det er jo greit å vite, hvis jeg må ha flere pp. Trenger ALDRI begynne å teste på dag 8........hehe.

Skrevet

Hmmm, da var det ikke testene som var teite, men jeg som var utålmodig...... *Rødme mer*

Kanskje jeg kan holde meg til de billige likevel da? Men jeg skal jo ikke trenge noen flere da, for dette er jo siste pp!!

Skrevet

fy skamme deg som skyldte på testene ;o)

Legge seg til normal tid - jeg sendte den 5 på ti på kvelden...Er det vanlig forresten ? har gått helt surr etter jeg begynte å være hjemme...

Så bra at du har fått EL nå da - ønsker deg en god humping i kveld :o)

Skrevet

Ja, fy skamme meg som trodde digitale tester var det eneste rette her i verden....

Meldinga kom ikke til min tlf. før etter 23, men det er nok mulig nettet var fullt, hvis alle på Tillab's liste skulle få beskjed med en gang. :o)

Vi la oss rett etter Grey's, så det så! Vanlig tid for oss, litt tidligere omm vi skal lage baby. :o) I kveld er jeg selvfølgelig på jobb, men slutter 22.15, så da er jeg litt tidligere hjemme. Vanligvis jobber jeg jo til 22.45, da blir vi litt slitne dagen etter.

Er det lurt å kose både i dag og i morgen?

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ha sex før du er gif....vent litt !!

Du er jo gift :o) Det er visst bare jeg som synder ;op hehehe....

Kos masse du :o)

Men siden du hadde på mandag så hadde det vært lurt i dag og på fredag. Slik at det blir annenhver dag og ligg minst en halvtime med beina opp hehehe....da ser du smart ut...Jeg følte meg på utstilling...

Skrevet

så morro med pos el test, jeg har vel el rundt lap jeg så blir vel ikke baby før neste mnd her heller men da smeller det å hihi.

idag har jeg en skikkelig kjede dag ikke noe å finne på, men skal møte litjpia kl 18 så håper timene går fort.

ellers da jenter er humøret å formen på topp??

Skrevet

Men hvis jeg har EL i morgen eller i dag er det jo for seint med fredag. Får se om tempen stiger i morgen, da sier vi oss ferdige. Syns egentlig den er litt for høy til at jeg skal ha EL i dag, 36,39, så den synker nok i morgen. Jobber til 22.45 i morgen kveld. Skikkelig typisk at jeg får positiv EL-test når jeg har 2 kveldsvakter på rad!

Ligger og vifter med beina i været, mens jeg roper "svøm, svøm, for pokker, svøm" Kan du se det for deg??? Hehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...