Gå til innhold

Litt ekkelt innlegg, men må bare spørre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mye snakk om utflod, slimpropp og vannavgang...

Hvordan skal det egentlig se ut i trusa de siste ukene for at alt er normalt?

Jeg har hatt de siste dagene ( ikke så mye,men ) hatt litt gul/grønn utflod, ofte med små spor av bittesmå slimballer....Tror ikke det er slimproppen, det har jeg hørt skal være mer....

Men er det normalt eller er det det jm vil at jeg skulle si fra om i tilfelle det var babyen som hadde bæsja litt....

Skal det være sånn eller skal det være helt klar farge på alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som med fødsler og svangerskap er nok dette også fullstendig individuelt for enhver.

Jeg registrerte ikke slimproppen i det hele tatt ved begge mine graviditeter men utflod var det hele tiden. I varierende mengde og tykkelse. Har lest at slimproppen kan være meget forskjellig så hvis du er nær terminen kan det jo være litt av den som løsner....????

Skrevet

Gul/grønn utflod høres ikke helt vanlig ut. Tror nok du bør ringe jordmor/fødeavdeling og spørre om det bør sjekkes.

Skrevet

Det ER faktsik normalt med gul grønn utflod når man er gravid

Skrevet

Har hørt at slimproppen kan se litt ut som snørr, så for meg høres det ut som om det er den som løsner. Den kan også gå litt og litt over flere dager:)

Skrevet

Er vanlig med mer utflod etter hvert som det nærmer seg, jm sa at det kommer mer slim og sånn da selv om ikke slimproppen har gått. Høres helt vanlig ut, jeg har det også sånn. Jm sa til meg at man kunne se på fostervannet ang misfarging, men nevnte ingenting om slimpropp.

Skrevet

Kan det være sopp-infeksjon?

Skrevet

Jeg har også gulhvit utflod, ikke så mye grønn, men mengdene er slik at jeg føler behov for å bruke flere micro truseilegg daglig. HAr også lurt på om dette er normalt. Men noen soppinfeksjon tror jeg ikke på. Det KLØR noe aldeles forferdelig.

Skrevet

Jeg hadde sopp for noen uker siden, uten at det klødde...

Ring legen og hør hva de sier??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...