-carina- Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Tilbud på denne i Oslo i dag... Er det noen som kjenner til den stolen og kan anbefale den?
mammmamia ** Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Vil absolutt ikke anbefale den, da den kun er forovervendt..! Barn bør sitte bakovervendt (enten i baksetet eller i forsetet) helst til 4-5 år, men hvertfall til 3 år, da hodet er så stort i forhold til kroppen at nakken brekker i en kraftig frontkollisjon. Ellers er det jo en veldig bra stol, men ikke til så små barn..! Vil anbefale deg Britas Two Way Elite, Akta Graco Cosmic, HTS Izi Kid/Izi Combi eller Akta Graco Duologic..!
mammmamia ** Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Forresten så er jo Rodi kun fra 15 kg og oppover, så du har kanskje en eldre unge som skal sitte i den, regnet bare med at siden du la innlegget på 0-1 år så var det en baby du mente til..!
-carina- Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Takk for svaret! Men, vet du, jeg leste helt feil... Jeg skulle jo kjøpe stol to til vår lille gutt. Var nok litt for kjapp til å legge inn spørsmålet... ) (Skulle bare benytte meg av et godt tilbud, jeg...) Så det ble ingen bilstol på oss i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå