Gå til innhold

Samle melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å prøve å venne småtten på flaske slik at mor blir litt mer fri.

Vi har ikke pumpe, men mor bruker hånden. Det kommer ikke så mye ut da naturligvis, og vi lurer på om det går ann å "melke" litt innimellom utover dagen og ha det i samme beholder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har melken i fryseren, og fyller på etterhvert. Det går udmerket. Melken har 3 mnd oppbevaringstid i fryseren. I kjøleskapet husker jeg ikke, så vet ikke hvordan det blir med oppfylling der.

Skrevet

Vi har lest oss til at melken kan stå i kjøleskap i ca 24 timer... Så da kan vi sikkert samle da?

HI

Skrevet

Melken kan stå i kjøleskapet i 24 timer, og da er det bare å samle. Er melka fryst kan den ligge der i ett år, men helst ikke lengre enn 6 måneder. Det har jeg fått beskjed om ihvertfall:)

Skrevet

Ser på gamle innlegg her der noen sier at melken kan stå i kjøleskap i opptil 5 dager, men jeg vet ikke jeg...?

Skrevet

Mens vi spør her; hvor mye drikker deres baby på 4-5 mnd i et måltid?

HI

Skrevet

Hei!

Når min datter på snart 5 mnd får mm på flaske hvis jeg er borte så spiser hun et sted mellom 120-180 ml av gangen. (Lar henne spise seg mett, da "dytter" hun vekk flaska og lukker munnen- ser vekk etc, så det er veldig tydelig at hun ikke vil ha mer..) Så det er forholdsvis stor variasjon på hvor sulten hun er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...