Karomamma Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 ... lille frøkna vår! Moroklumpen vår som har tøyseglimt i øyet og liker seg best med publikum til stede. Tenker hun blir kjapp i replikken, det begynner å ligne allerede... Flink og stor, synes vi hun er. Hun veide bare 1.746g da hun ble født og vi fikk en litt hektisk start på den nye hverdagen vår. Men nu er alt så meget bedre! Den største skravlebøtta og danseløven i barnehagen, men samtidig minst i gjengen. Er litt stolt og glad i dag, jeg!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Så herlig! Det er en velsignelse med disse små skapningene vi har fått i gave:-) Ethvert nytt skritt, en ny kunst de gjør, en ny lyd og en trillende latter - like skjønt hver gang! Hipp hurra for 16 mnd, snart er hun 16 år;-) Det er godt ikke vi blir like fort eldre som dem;-)))
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Tider bare rinner i vei. Flott at allt går så fint med henne:-)
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Gratulerer med dagen ;-) Tiden går så utrolig fort. Tenker du har sett noen ganger ekstra på henne der hun sover søtt i sengen sin i kveld! Gi en klem til danseløva fra oss gamledamene her inne da!
Karomamma Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk Fikk sett ekstra på henne i natt, ja. Egentlig litt mer enn jeg hadde tenkt... Jeg lå på madrass inne hos henne, for vi har hatt litt problemer med natteroen i det siste. Tenkte det var best å "tvinge tilbake" de gamle rutinene med en gang. Ha ha, såååå lur var jeg... Lillemor syntes det var utrolig moro at mamma var på rommet hennes, så hun lekte og skravlet halve natta. Klokka 2 ble hun plutselig trøtt og la seg ned for å sove. Jeg er helt gåen i dag! Men danseløven var ikke no' trøtt i dag og sender en god kos til alle mammaer på DIB. De danset salsa i barnehagen da jeg gikk i morges
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Så utrolig herlig da! Tenk salsa i barnehagen - da blir det glade og frie barn da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå