Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg har 2 poser til å ha i vognen,en med lammeskinn og en i stoff som er litt tynnere(høstpose). Hvor kaldt bør det være før jeg legger i den tynneste posen? det ligger på mellom 10-15 grader her om dagene:)
Karoline's*mamma Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Det spørst jo kva babyen har på seg under posen. Har du lite klær, ville eg tatt den vrmste. Her i huset brukar storesøster på 2 år berre ytterklær, medan babyen brukar dyne med flisdress under.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 er det lurt å bruke pose når han bare har body og strømpebukse+ lue selfølgelig?=) han er 2 mnd H.I
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Vi har en fleece-pose fra reflex. Den bruker jeg nå når det er mellom 10-15 grader. Da har han på seg body, bukse, sokker, lue og ev en tynn jakke eller teppen iver seg. Så jeg hadde sikkert villa brukt din tynne pose også jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå