Gå til innhold

Støtte til mamma på 35!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe kjefteinnlegg, men synes at mange har vært veldig strenge mot henne i det innlegget hvor hun sa at hun hadde problemer med yngste stejenta. Syns det er bra at hun setter ord på ting, og tør å innrømme hvordan hun faktisk har det! Mange nok av oss som skyver ting under teppet, lukker frustrasjonen inne i oss selv og tror at hvis vi bare stikker hodet langt ned i sanden, så forsvinner problemene av seg selv........

Har selv mange ganger vært kjempefrustrert pga små og store ting i min nye familie (samboer med mann med to jenter fra før), og har hatt få eller ingen i omgangskretsen med erfaring ift problemstillinger jeg har vært oppe i etter at jeg traff samboern. Det har vært tungt, ensomt og frustrerende mer enn en gang. Så nå er jeg kjempeglad for at jeg har funnet denne siden! :) Men mener at det må være rom for å være ærlig her- her kan man være anonyme og snakke rett fra levra- hvor kan man ellers det? Synes man skal utnytte nettopp det og være romslige mot hverandre. Vi jenter er våre egne verste kritikere, mener nå jeg.

Så jeg har lyst å gi det rådet som alle er så glade i å gi ift til barneoppdragelse i retur til oss her på denne siden:

Gi rikelig med ros og oppmuntring, ta tak i det positive selv om det virker aldri så ubetydelig, ros versus negativ kritikk skal gis i størrelsesorden 1:5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun skal få litt støtte av meg.

jeg tror de som hevder de aldri har hatt stebarnet litt i halsen lyver. at det kan være like greit, er en annen diskusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...