Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei, jeg er på jakt etter prematur smokk. Har ei lita jente som ble brått revet bort fra sin når vi reiste hjem fra sykehuset. Får nesten ikke roet henne uten. Hadde blitt inderlig gla viss noen kunne hjelpe meg.
lovebaby Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hvor mange gram er jenta di nå som dere har kommet hjem?? Vi fikk høre på sykehuset at de prematur smokkene var det vekt grense på, så når jenta våres gikk over 1500 gram så var det å begynne på vanlig smokk. Vi synes den var kjempe stor men hun klarte å sutte på den. Nå er hun korrigert 9,5 mnd og bruker ikke smokk i det hele tatt. Vil ikke ha den, men vil gjerne ha en klut
-*MARTINA*- Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hei Her er en side du kan sjekke ut: http://www.mambaby.com/websystem301/site/index.php?articleid=233&nodeid=31 Vi fikk tlf nr til de som har de smokkene på sykehuset.Ringte dem,men de fikk ikke lov å selge de smokkene til privat personer fordi devar så små at de kunne svelges.Gutten vår tok heller ikke smokk etter at han kom hjem.Bare brakk seg.
Guttemamma x 3 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Mener å ha hørt at de selger prematursmokker på apoteket på Rikshospitalet. Ring og spør, kanskje de kan sende i posten til deg.
Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Er ikke lov til å selge prematursmokker til privatpersoner. De er ikke godkjent, fordi større barn kan sette de i halsen. Det var det jeg fikk høre på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Hei! Mangler du fortsatt prematursmokk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå