Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg er så kåt her jeg sitter... Har lest litt innlegg her inne på sex i svangerskapet-debatten og tror jeg snart skal finne meg noen filmsnutter som ligger på pc'en. MÅ fingre og kose meg litt nå......... Er det noen andre der ute som er kåte nå?? Jeg fantaserer masse for tida, og da spesielt om trekant. Aller helst med min kjære + ei jente til, men gjerne også med min kjære + en mann til... Men det siste vil ikke mannen min under noen omstendighet være med på... Han drømmer også om sex med ei ekstra jente... Jeg syns det er så deilig med jentesex. Elsker å slikke, elsker å kose med puppene og med håret. Og det å kysse ei annen jente som jeg tenner på...! DET er herlig. Men min kjære får ikke lov til å kysse henne... Kyssene hans er forbeholdt meg... Mulig jeg er litt rar sånn, men han må for all del få knulle henne det han orker, så lenge jeg er der og ser på og deltar, og han SKAL se meg inn i øynene i det han spruter inn i henne... *våt nå* Noen andre som er kåte her eller har lignende fantasier?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 kan godt være jenta han knuller hihi, deilig å slikke å ta på pupper suge nippler.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Oj, jeg har jo fått et svar! :-) Har du hatt jentesex før? Syns det er så deilig........ Elsker å slikke, jeg... Du da? Under jentesex: Helst slikke eller bli slikket?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 hehe elsker å bli slikket jeg da, men tar gjerne en smak selv å!!!
Tvinna84 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 bare undrer,hvorfor er dere anonyme?? Kos Tvinna;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Hei tvinna Jeg er hovedinnleggeren her... Grunnen til at jeg er anonym her inne på dette forumet, er at jeg ikke vil bli gjenkjent. Jeg vet at noen av mine venner og bekjente er inne på disse sidene (bim) og noen av dem vet nicket mitt. Ellers er det vel ikke så gøy å for eksempel troppe opp på bimtreff (hvis man våger seg på disse) og få rare blikk pga innlegg på sex-sidene. Derfor er JEG anonym her. De andre får snakke for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 jeg også, blir så kåt av og høre at andre jenter er kåte. Har dataen på kjøkkenet og sitter her og fingrer meg selv flere ganger til dagen! Sitter med vinduet så folk som går forbi kan se meg, syns det pirrer enda mer! Har så lyst å ha en annen jente jeg kan chatte litt med, litt uskyldig cyber sex hadde ikke vert feil!
sexnyter Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Jeg er også kjempekåt for tiden, var ikke like mye kåt før graviditeten min som nå, vil også ha noen å chatte med og hisse opp over noen deilige mailer,,, send meg en mail da vel [email protected] klem fra Laila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå