Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Krever dere at de stiller opp for ungene og finner på ting med dem? Eller gjør kjærestene det av seg selv? Min nye samboer snakker nesten ikke med sønnen min på tre år en gang...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Samboer også snakker han ikke med sønnen din?? Oi....... Min kjæreste på 4 mnd er super der ) Han spør etter barna, har de vært syke så lurer han på åssen det går neste dag, han tar de med seg på banen for å sparke ball, på kino og i badeland........ Han sparker ball og herjer med minstejenta mi ++++... kunne nevnt i fleng alt han har rukket å gjøre med barna mine allerede på så kort tid. Frykter ikke for ev samboerskap her nei ) Syns du burde ta det opp med han? Hvorfor er han sånn da?
Gjest marie-s Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Nå har jeg ikke noen type nå, men om jeg blir sammen med noen så kommer jeg nok til å droppe han etterhvert om han er fullstendig uintressert i min sønn. For det første, hvordan blir han da om vi får barn sammen? Får de barna mye mer oppmerksomhet enn den jeg har alene? Eller blir jeg sittende med ansvaret for alle siden han er helt uintressert i barn? Ellers så ville jeg ikke satt så mye krav til han i begynnelsen, men skal man flytte sammen har man vel gjort et valg om å bli en famile sammen og da bør jo det også fungere.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Hhehe.. leste hva jeg skrev om igjen: Min kjæreste på 4 mnd er super............................. haha! Skal jo bety at vi har vært kjærester i 4 mnd da.....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 hvis han nesten ikke snakker m sønnen din engang, hvorfor bor du sammen m han da??? Burde ikke barna komme først??? Hvordan tror du sønnen din føler det når han er sånn? Hmm... tror jeg ville tenkt meg om litt der ja, høres ikke bra ut.
tonebf Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 kjærsten min er super med sønnen min, leiker med han, tar han med ut så jeg skal få slappet av litt, pusser tenner på han... kunne nevnt i fleng... de er så søte sammen, ihvertfall når de leser bok =) hadde droppet han på dagen vis han nesten ikke hadde snakket til sønnen min....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 ja det er det jeg mener.. at han burde stille opp. var ikke sånn før vi flytta samme skjønner dere, da stilte han opp. skulle vel innsmigre seg.. endra atferd da han flytta inn, men han får en mnd på seg så er det rett ut igjen om det ikke endrer seg drastisk..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 ja jeg syns du virkelig skal prate m han om det, gi han et ultimatum til å forandre seg, og det bør VARE! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Når jeg fant min kjæreste , sa jeg klart i fra at hvis han skal elske meg skal han også elske min sønn. Jeg er ikke alene men har et barn som trenger like mye oppmerksomhet. Min mann har vært enestående der m å jeg si Og sønnen min får all kjærligheten vi kan gi han begge 2.
cilla28 Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Det er mange forskjellige typer der ute, men det er absolutt viktig at barn og steforeldre får et godt forhold.
3 blå Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Nå har ikke vi vært sammen mer enn i 1 mnd, men jeg er veldig iponert og utrolig takknemlig for alt han gjør sammen med min 1 år gamle sønn. Han tar skikkelig ansvar... Mer enn pappaen til minsten noen gang har gjort. Som sagt så er det kun 1 mnd siden vi ble sammen, men jeg klarer iallefall ikke se at han plutselig skal forandre seg nå. Jeg har den beste kjæresten i verden
Hot Midget ! Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Kjæresten min er helt fantastisk! Jeg "krever" ikke noe av ham, men han har alle de egenskapene som jeg ser etter hos en gutt! Vi kjente hverandre veldig lenge før vi ble sammen.. Han er virkelig glad i lille jenta mi!! Og jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke brydde seg eller ga henne oppmerksomhet.. Han tar hele tiden intiativ, smører mat til henne, kler henne, leker, leser og koser. Han er virkelig den beste bonuspappaen hun kunne ha fått!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå