Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hvordan? Han er 16 dager! Og vil patte hele tiden, tror ikke melken rekker her! :-(
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 vi gjorde det ei stund. pupp først og mme etter
Halloween-mamma Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Heisann du! Gratulerer med babyen Ville bare si at det er vanlig at de ligger til brystet mye nå i starten. Ofte bruker de lang tid på å få ut melken, i tillegg har de små magesekker og har ikke plass til så fryktelig mye på en gang. Men fordelen ved at du ammer veldig ofte og går "tom" (det blir jo aldri egentlig tomt) er at det gir signaler til kroppen din om at den må øke melkeproduksjonen. (Hvis du ser på Ammedebatten finner du forresten mange tips om å øke melken) Virker bebisen ellers fornøyd da?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 joda, men vil ha pupp hele tiden :-( Skriker når han ikke ligger til eller sover! På morgenen er han jo den solstrålen da!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 akkurat sånn hadde jeg det i begynnelsen også..holdt på å bli gal,men det går over til slutt..nå gråter han nesten aldri..og han får bare pupp..
Anonym_her_inne Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Høre ut som mine unger det der, men før du gjør som meg og går og henter flaska, prøv ting som skal hjelpe på produksjonen, ammete,vørterøl, akupunktur... Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Kan hende han har stort sugebehov og bruker puppen din som smokk? Vi måtte gi jenten vår på 3 uker smokk for hun hang i puppen min hele dagen, var ikke sulten men ville suge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå