Gå til innhold

Noen som har gått vekterkurs her?(utenom tema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå introduksjons kurs begynner mandagen og tirsdag og selve vekterkurset er i oktober!

Men det jeg lurer på er,skal man øve på noen øvelser osv der?

og er det slik at vi må lese og svare høyt der?(har litt prob med det ser du)!

og hvordan er prøvene der?vanskelige?

takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei anonym.. Jeg er vekter på 6 året. hvilket firma skal du på kurs i? forteller du det kan jeg kanskje svare det.

Skrevet

Hei!

jeg skal gå kurs gjennom securitas!

Skrevet

Hei

Det spiller ikke så stor rolle hvilket firma som arrangerer kurset lenger, fordi det er laget en felles plattform for vekterkurs gjennom vekterskolen. Jeg tok kurset for 8 år siden, og da var det bare å ta notater å lese på dem, det tror jeg det er nå også. Det er vel noen øvelser, men ikke sånn type som er fysisk krevende, eller hvor du skal "frem på tavla".

...kan være greit å takle dette kurset dersom du skal takle å være vekter...

Skrevet

Som det blir sagt her, er ikke så stor forskjell, da det er lagt opp slik at alle vekterkurs er like. Men du skal da på Urtegata på kurs. Det vil bli en avsluttende prøve, men jeg har vel fortsatt ikke hørt om noen som IKKE har bestått.. det er bare å følge med på hva som blir sagt og ta notater. Ellers blir det ikke noe krevende oppgaver. Er vel lagt inn en ransøvelse, og da skal du nok få opp pulsen. ( de kommer skrikende med AG3 og andre morsomme våpen)

Trur heller ikke du skal være redd for å måtte stå forran alle og snakke. Og hvis du begynner i Securitas, så velkommen! Det er veldig bra miljø og en flott arbeidsplass!! Vi sees sikkert uten at vi veit om det. Lykke til!

Skrevet

Jeg er 18 år og skal på introdusjonskurs og vekterkurs hos vakt-service i tønsberg... noen av dere som er fra sør eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...